Maandoverzicht: februari 2022

Huh? Wat is dit in hemelsnaam? Dat zal je je wellicht afvragen bij het zien van deze foto 🙈. Ik zal het verklappen: Thomas kleide op school een 'Ring Videodeurbel.' Wat is het toch een komisch kind 😂! Een grappig begin van de maand...
Wat was het fijn dat er weer versoepelingen waren! We gingen lekker uit lunchen (ik koos deze papadum met geitenkaas 😋) en hebben ook alweer een keer met zijn viertjes genoten van heerlijk eten in ons favoriete sushirestaurant, waar we een goed gesprek met Vera hadden over haar middelbare school keuze.
Daarover gesproken; mijn ouders kwamen een dagje oppassen op Thomas en hij kreeg mijn vaders oude verrekijker cadeau. Zo gaaf!
Die uiteraard meteen uitgeprobeerd moest worden tijdens een wandeling in een natuurgebied vlakbij ons huis.
Ondertussen konden Vera en ik samen naar een open middag van een middelbare school. Fijn dat we toch nog live mochten komen kijken. Dat maakte de keuze een stuk makkelijker!
Wij doen niet altijd perse iets op Valentijnsdag, maar dit jaar werd ik door mijn man verrast met een enorme reep chocolade. Super lief en super lekker 💖!
Er waren best wat momenten gedurende deze maand dat ik me voelde zoals de hond er hier bij ligt: behoorlijk moe, uitgeblust en vooral lamlendig 😅. 
Daarom besloot ik op mijn vrije dag lekker te gaan wandelen samen met Kenya, in het zonnetje. Fijn!
Ik weer in de actieve modus, en de hond ook!
Ook plande ik maar liefst twee shopmomenten in: ik ging met Thomas op pad voor nieuwe schoenen en broeken...
En met Vera dook ik ook de stad in. Heerlijk!
Zij zocht deze leuke kleding uit. Gelukkig was het volop sale 😁.
Op de school van Thomas werd vlak voor de voorjaarsvakantie carnaval gevierd. Hij vond het fantastisch en ging helemaal uit zijn dak.
En op de allerlaatste dag van februari gingen we iets nog veel leukers doen: samen met zijn jongste zusje naar Lego World in Scheveningen. De kinderen hadden allebei de tijd van hun leven en ik kon weer eens fijn bijpraten met haar pleegmoeder. 

En toen zat februari er alweer op. Op naar een nieuwe maand! Fijne maartdagen gewenst allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten