Maandoverzicht: januari 2022

Zo hé; de eerste maand van 2022 zit er alweer op. Het vloog voorbij! De maand begon feestelijk, want ik werd veertig jaar 😇. Sommige mensen vinden dat een enorme overgang, maar ik vind het vooral een mooi getal. Natuurlijk kon ik het niet groots vieren, maar dat is toch niet persé mijn ding. 
Ik voelde me wel helemaal jarig, vooral na het krijgen van een heleboel leuke cadeautjes. Dit is nog maar een gedeelte, ik ben zo enorm verwend! 
Daags na mijn verjaardag ruimde ik alle kerstspullen op. Zo jammer dat deze fijne periode weer voorbij is, maar ook wel lekker dat alles weer in mijn kerstkast op zolder staat (hij wordt steeds voller😁!).
Van mijn schoonmoeder had ik voor kerst een 3D puzzel gekregen. Dat leek me (gezien mijn gebrekkige ruimtelijk inzicht) een enorme opgave, maar met zijn tweetjes hadden we hem zo in elkaar. Dat er nummers op de achterkant van de stukjes stonden hielp trouwens ook mee 😉.
Verder zag januari er vooral zo uit: ik, schrijvend achter mijn bureau. Inmiddels zijn we behoorlijk op dreef met ons boek en zijn er wat spannende ontwikkelingen gaande op dit vlak, waardoor ik flink aan de bak moest. Ik houd jullie op de hoogte als er meer nieuws is!
Gelukkig was er ook tijd voor ontspanning: we gingen lekker wandelen in het bos. Vooral Thomas vond dat erg leuk. Vera sjokte een beetje achter ons aan. Zij vindt boswandelingen tegenwoordig echt super saaaaai 😅...
Wat ze wel leuk vond, was meehelpen met koken. Ze maakte (met een klein beetje hulp) lekkere spaghetti. Eén van haar lievelingskostjes 😋.
Ik liet me voor de zoveelste keer testen, gelukkig wederom met een negatieve uitslag!
En kijk eens wat voor leuks ik scoorde bij de kringloop. Op een vrije dag struinde ik er heerlijk op mijn gemakje een uurtje rond.
Deze handtas is mijn favoriete vondst 😍.
Aan het einde van de maand had Vera haar laatste paardrijles. Zij rijdt al heel erg lang maar vond het steeds minder leuk worden de afgelopen maanden. Ze wil graag iets anders gaan proberen, zoals judo. Binnenkort maar eens een proeflesje plannen dus.
En... in het laatste weekend van deze maand gingen we naar de Efteling! Thomas schreeuwde het uit van vreugde toen Mark Rutte in zijn persconferentie vertelde dat de pretparken weer open zouden gaan, en dus regelden we meteen kaartjes. 
Wat hebben we genoten. Thomas was super gelukkig dat hij in de nieuwste attractie kon, waarvan hij de bouw al maanden op YouTube had gevolgd. 

Met deze happy foto sluit ik dit maandoverzicht af. Hebben jullie ook een fijne start van 2022 gehad? Ik hoop het!

Mooie februari allemaal 💋💋!!

 

Reacties

Best gelezen berichten