Maandoverzicht: oktober 2021

Jaaa!! Het is herfst! Ik word daar altijd zo blij van. Natuurlijk hebben we alweer lekker door het bos gewandeld. Deze mooie foto van Thomas maakte ik daar.
Begin oktober stond er iets leuks voor Thomas op de planning: een speelafspraak met zijn twee biologische zusjes. Het werd een geslaagde middag. Altijd weer erg mooi en bijzonder om al die overeenkomsten tussen de kinderen te zien 💖.
Wees gewaarschuwd: ondanks dat het pas oktober was, wordt dit een beetje een kerstig maandoverzicht 😁. Dit vintage kerstservies tikte ik voor een prikkie op de kop via Vinted. Blij mee!

Herfst betekent kouder en natter weer, en dat vraagt om... nieuwe schoenen! Samen met Vera en Thomas plunderde ik de lokale Van Haren. Ze zijn erg tevreden met hun nieuwe aanwinsten.
Nog een nieuwe aanwinst: onze kokospalm. Hier waren we al een hele tijd naar op zoek, en nu was hij eindelijk op voorraad bij het tuincentrum. 
Van planten naar dieren... klein sprongetje maar toch? We bezochten de lokale dierentuin en deze leukerd kwam ineens heel dichtbij. Gezellig hoor 😍!
Helaas was er ook triest dierennieuws: de tweede cavia van Vera overleed deze maand. Het zat er al een tijdje aan te komen, het diertje was (net als zijn broertje een poos terug) oud en ziek en dus kon de dierenarts hem niet meer helpen. Vera kreeg in de week erna dit lieve kaartje vanuit de kliniek (ja, de cavia heette Drumstick, dat verzon ze zelf, ruim zes jaar geleden 😂).
Er was gelukkig ook feest in huis deze maand! We vierden dat we alweer vier jaar pleegoudervoogd van Vera mogen zijn. Tijd voor taart, uiteraard met vier kaarsjes om uit te blazen 😋.
Ook op school had Vera feest, namelijk juffendag. Ze nam twee lekkere chocoladerepen voor ze mee. 
Nog meer leuke activiteiten op school: het was sportdag bij Vera. Hier maakt ze een fantastisch mooi doelpunt, met haar 'hakken' nog aan 😄... Ik doe het haar niet na hoor!
Ik zei toch al dat het een kerstig gebeuren zou worden! In de herfstvakantie bezochten we maar liefst twee kerstshows in tuincentra, namelijk bij de Intratuin Duiven en Intratuin Halsteren. Beiden waren ze prachtig en we keken onze ogen uit 🎄🎅🎇! Dit kersthuisje mocht mee naar huis, dat vonden we wel toepasselijk nu Thomas op de middelbare is gestart en Vera haar laatste jaartje op de basisschool volbrengt.
Zo leuk, al die kerstdorpjes 😍.
Dit waren onze aankopen, valt best mee toch?! Ik vond dat ik me aardig had weten in te houden.
In Halsteren keek Thomas in de mega telescoop.
Iets heel anders maar wel leuk: deze lieve foto maakte Thomas, van de hond die heerlijk languit ligt te slapen op de bank 💘.
Aan het einde van de maand maakte mijn man weer een kooi gereed op de kamer van Vera...
...voor dit lieve schatje. Ze heet Fumiko (weer zo'n bijzondere naam, Vera heeft er talent voor 😆) en is super klein en lief. Vera is dolgelukkig met haar nieuwe roommate.
Afgelopen weekend bezocht ik samen met Thomas het Vrijheidsmuseum in Groesbeek. We waren hier een aantal jaar geleden al geweest, maar nu was het helemaal verbouwd. Wat is het mooi geworden, heel interactief en leerzaam. Echt een aanrader. 
Het uitzicht buiten was ook prachtig!
Korte schrijf update: we zijn volop aan het werk aan ons boek en in de weekenden of op vrije dagen breng ik heel wat uurtjes aan dit bureautje door. Het is echt mijn vaste schrijfplek geworden, heel fijn. Ik geniet er enorm van (is ook wel te zien, wat ben ik een blij ei op deze foto hè?) en we boeken echt vooruitgang. Ik houd jullie op de hoogte mocht er meer nieuws volgen!
Mijn schrijfplekje kan trouwens ook prima gebruikt worden als beautysalon. Hier zet Thomas zichzelf even mooi in de make-up 😂😍.

En toen... was het alweer november. Er staan alweer genoeg leuke dingen op de planning en ik kijk ernaar uit. Fijne maand allemaal 💋💋!!

 

Reacties

  1. Lord Bubuza is als een God op aarde, ik heb de reden gezien en ervaren waarom mensen hem een God op aarde noemen, ik heb nooit geloofd dat mannen zoals hij bestonden. Ik nam contact op met Lord Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 984 240 7211 om een loterij te winnen na het lezen van verschillende getuigenissen op internet over hoe hij loterijwinst voorspelde en winnende nummers aan mensen gaf om te spelen en ze wonnen. Hij antwoordde en zei dat hij een spreuk zou uitspreken om mijn winst te voorspellen, ik gaf zijn vereisten en deed wat hij opdroeg. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, gaf hij me wat cijfers en een loterijwebsite waar ik het loterijspel kon spelen. Nadat ik had gespeeld zoals hij had opgedragen, won ik $781.999.000 Euro. Deze man heeft mijn leven mooi gemaakt met zijn winnende lotnummer. Ik heb mezelf gezworen dat ik zal getuigen van zijn wonderbaarlijke betovering om mij miljonair te maken. Neem contact op met lord Bubuza via WhatsApp:: +1 984 240 7211 of e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loterijspellen zijn als een gewoonte voor mij vanwege heer Bubuza. Ik geloofde niet dat een spreukgebruiker een spreuk kon uitspreken en het juiste winnende lotnummer aan mensen kon geven en dat ze het loterijspel daadwerkelijk zouden winnen. Mijn leven is vandaag een getuigenis omdat ik 59.000.000 miljoen dollar heb gewonnen met de hulp van Lord Bubuza lotnummers. Ik nam contact op met heer Bubuza voor hulp bij het winnen van een loterij via WhatsApp: +1 507 400-0072, hij vertelde me dat er een spreuk moest worden uitgesproken zodat hij mijn winnende nummer kon onthullen, ik gaf zijn vereisten voor het uitspreken van de spreuk en daarna de spreuk uitsprekend die hij lotnummers gaf en een site waar ik speelde en 59.000.000 dollar won, hoe kan ik deze man genoeg bedanken? Zijn betovering is echt, hij is een God op aarde en ik raad iedereen aan die hulp nodig heeft om een loterij te winnen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 507 400-072 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een gepensioneerde bouwmanager, mijn naam is John Wallman. Na mijn pensionering begon ik het lottospel te spelen, maar winnen werd een probleem. Ik begon online onderzoek te doen toen ik zag hoe mensen getuigden over heer Bubuza, een geweldige spreukgebruiker die zo velen heeft geholpen het lottospel te winnen met zijn spreuk. Ik nam contact met hem op en vertelde hem hoe ongelukkig ik was met mijn lottospellen. Lord Bubuza zei dat hij me zou helpen het loterijspel te winnen door een spreuk uit te spreken en de juiste winnende nummers voor de loterij aan mij te onthullen, ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken. Hij gaf me de lotnummers en instrueerde me om het spel te spelen. Het was als een droom toen ik een melding kreeg van de nationale loterij-app over mijn overwinning, ik belde de telefoonnummers van de loterij en ze bevestigden me dat ik £ 1.000.000 pond had gewonnen. Ik kon mijn vreugdetranen gewoon niet bedwingen omdat ik het lottospel al heel lang zonder geluk heb betaald, maar nadat ik met het nummer Lord Bubuza me had gespeeld, werd ik miljonair. Allemaal dankzij heer Bubuza, hij is een geweldige betoveraar en getuigen over u is mijn kleine manier om u te waarderen, mijnheer. Zijn info: WhatsApp: +1 951 442 2214 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Best gelezen berichten