Week in Beeld #33: een spannende paardrijmiddag, lol op zolder en... carnavalskoorts!

Dit keer is Week in Beeld er vroeg bij, en met een goede reden: ik ga me namelijk zaterdagavond heerlijk onderdompelen in het Brabantse carnavalsgedruis, in de plaats waar ik op de middelbare school zat en met vriendinnen die ik daar heb leren kennen. Dat móet een goed feestje worden, denk je ook niet? Ik heb er in ieder geval héél veel zin in!
Vorige week zondag was een spannende dag voor Vera. Ze ging namelijk een FNRS proefje rijden op de manege. Voor een echte jury, helemaal zelfstandig en in een echt wedstrijdtenue. Wat vond ze het leuk, en wat was ik trots op haar zeg!




Dat het proefje haar wel érg veel spanning had bezorgd, merkten manlief en ik die avond en de ochtend erna. Vera kon de slaap maar niet vatten en was ook nog eens erg vroeg wakker. Resultaat: een zeer kort lontje 💣...

Die middag besloten manlief en ik daarom om Vera samen op te halen van school, om haar daarna in de plaatselijke HEMA te trakteren op warme choco en even 2-op-1 tijd. Vera genoot met volle teugen en nam er ook maar meteen een punt appelkruimeltaart bij 😋!







Deze foto maakte Vera trouwens afgelopen zondag van mij, op de manege. Wat kan ze goed fotograferen hè? Nog iets waar ik héél trots op ben ❤.














Deze week ruimden manlief en ik onze ontzettend volle zolder weer een stuk verder op. Dit keer kwamen we hilarische items van heel lang geleden tegen. Wat hebben we een lol gehad 😂! Zo wordt opruimen nog eens harstikke leuk!












Waar vorige week één grote feestweek voor Vera leek, was deze week onze lieve Thomas aan de beurt. Op donderdag ging hij schaatsen met school en op vrijdag was er een carnavalsfeest in de gymzaal. En omdat Thomas niet in hokjes denkt ging hij verkleed in een geheel gender neutrale outfit: hij combineerde een Frozen balletpakje met een ridderharnas plus maillot. Helemaal van deze tijd, toch 😉?

Voor iedereen die ook carnaval gaat vieren: maak er samen een gezellig feestje van 🎉! En voor jullie allemaal: geniet van het weekend 💋!!



Reacties

Best gelezen berichten